**توجه توجه**
نوشته شده توسط : م.ر.س

دانشجویانی که مورخ شنبه 23/12/1393 در کلاس فوق العاده قارچ شناسی شرکت کرده اند 0.5 نمره بعنوان کار کلاسی به نمرات کلاسی آنها اضافه میشود.

اسامی دانشجویانی که در کلاس حضور داشته اند در لینک زیر میباشد

لینک اسامی





:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دانشجوی سکشن 3شمبه/ 9.40-11.10 در تاریخ : 1394/1/5/3 - - گفته است :

ببخشید استاد خودتون فرمودید ک یا شمبه بیاید کلاس یا سه شمبه.. خب یسری از بچه ها همون سه شمبه اومدند ک سکشن خودشون بود. حالا چرا اون 0.5 نمره فقط ماله بچه های شمبه اس؟؟؟!!!

/weblog/file/img/m.jpg
شاهین جعفری در تاریخ : 1393/12/24/7 - - گفته است :

سلام بچه ها. ممکنه عده ای از خودتان بپرسید که چرا این نیم نمره به این عده تعلق گرفت و یا فرق و تبعیضی است. خیر هیچ تبعیضی نیست و من به همه شما علاقه دارم. منتها سر هر سکشن عرض کردم من به شما زمان می دهم ، اما هماهنگی با خودتان. از آقای فرزانه سئوال کردید که آیا سه شنبه کلاس هست یا خیر؟!! شماها کار دارید. مدرس و مسئول آموزش هم کار دارند. بایستی هر جلسه از دوستان خواهش کنم که درس بخوانند و با هم هماهنگ کنید منهای عده ای مانند خانم بخشی ، آقای سلیمی و چند نفر دیگر کدامتان هماهنگی نمودید؟!! با این وجود برای من فهمیدن درس توسط شما بزرگترین هدف است. یا پیش از عید برای آن افرادی که کلاس شنبه را نیامدند کلاس می گذارم( اگر هماهنگی امکان پذیر شد) و یا پس از عید روزی که همه اتان هماهنگ بودید. 18 هم امتحان برگذار خواهد شد. مباحث هم از اول کلیات تا پایان اسلاید آخر است. در مورد نیم نمره شاید انگیزه ای شود برای رقابت بیشتر. سعی کنید کاری کنید که در این رقابت برنده شوید.



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: